Inici  /  Noticies   /  L’ESPERIT DEL TER, UNA VISITA TEATRALITZADA PER A GRUPS

L’ESPERIT DEL TER, UNA VISITA TEATRALITZADA PER A GRUPS

Sota el noms de l’Assumpta o en Quim s’amaga la visita teatralitzada l’Esperit del Ter, amb l’objectiu de donar-vos a conèixer l’important treball de dones i homes en el desenvolupament industrial tèxtil del Ter.
L’Esperit del Ter permet a tots aquells grups que vulguin realitzar una visita al Museu Industrial del Ter poder tenir la possibilitat de fer una visita teatralitzada que els hi permeti descobrir el procès de transformació del cotó en fil d’una manera dinàmica i amena. L’Esperit del Ter us ajudarà a comprendre aquest procès amb l’ajuda de diferents màquines i us explicarà alguns aspectes de la vida quotidiana i de la societat de l’època industrial. Al llarg del recorregut també us descobrirà l’aprofitament de l’aigua a través de la Turbina Fontaine, una peça restaurada de mitjan segle XIX.

Grup màxim de 35 persones
Consulteu preus al telf. 93 851 51 76