Inici  /  Noticies   /  El Museu del Ter acull l’exposició “La mar de plàstics”

El Museu del Ter acull l’exposició “La mar de plàstics”

L’exposició «La mar de plàstics», cedida per la Diputació de Barcelona, explica de forma didàctica i entenedora la problemàtica de la contaminació marina per plàstics i les claus per formar part de la seva solució. La contaminació per plàstics ha esdevingut, en els últims anys, un dels principals problemes que amenacen el medi marí, arribant a causar greus problemes en els ecosistemes i fins i tot en la salut de les persones.  Apropar-se a qualsevol platja i trobar residus surant a l’aigua o dipositats a la sorra, és una imatge, malauradament, molt habitual. Es calcula que cada any arriben als oceans entre 5 i 13 milions de residus plàstics.
L’exposició es podrà veure al Museu fins al 3 de desembre de de dimarts a diumenge i festius de 10 a 14h.