Inici  /  Noticies   /  Els diumenges d’agost tornen les visites teatralitzades “L’esperit del Ter”

Els diumenges d’agost tornen les visites teatralitzades “L’esperit del Ter”

Els diumenges, 4, 11, 18 i 25 d’agost a les 11.30h es podran tornar a veure les visites teatralitzades “l’Esperit del Ter” al Museu del Ter.

A l’estiu el teatre agafa força al Museu del Ter. Actualment durant els divendres i dissabtes de juliol i fins al 10 d’agost es pot veure en cartellera l’espectacle teatral “Sessió contínua”, ara a més a més els diumenges d’agost torna un clàssic del teatre al museu les visites teatralitzades de “L’Esperit del Ter”. Aquestes visites són una forma molt amena i dinàmica de conèixer el museu de la mà d’un actor o actriu que fan el paper de Quim o Assumpta respectivament. Personatges que atrapats al museu en forma de fantasma fan les delícies de petits i grans explicant com era el treball en una fàbrica de filatura, com era el context social de l’època i quina era la energia utilitzada per fer moure totes les màquines. En aquest sentit en Quim o l’Assumpta posaran en marxa la turbina Fontaine gràcies a la força de l’aigua. Amb aquesta demostració es pot veure clarament com la força de l’aigua mou la turbina i com gràcies a un sistema de politges i corretges es transmet el moviment fins als embarrats i a la vegada a les màquines del procés de la filatura.

• L’esperit del Ter es pot veure els dies 4, 11, 18 i 25 d’agost a les 11.30h. NO CAL FER RESERVA i el preu és de 5€ per persona, infants més petits de 7 anys gratuït.

COMENTARIIS

• 29 agost, 2019
    reply

Aranau

Setembre ja no fareu teatrealitzades?