Inici  /  Noticies   /  FINS AL 28 D’AGOST VISITES TEATRALITZADES AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER.

FINS AL 28 D’AGOST VISITES TEATRALITZADES AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER.

Sota el nom d’en Quim o l’Assumpta s’amaguen els personatges que donen vida a l’esperit del Ter. A través d’aquestes visites teatralitzades el visitant podrà veure tots els diumenges a les 11.30h, fins al 28 d’agost, com era el treball a la fàbrica i altres aspectes socials de l’època industrial de Manlleu. Aquests misteriosos personatges nascuts en plena industrialització manlleuenca, també posaran en funcionament, gràcies a la força de l’aigua, la Turbina Fontaine.

Cal destacar que el personatge de l’Assumpta posarà en valor l’important treball de la dona en el desenvolupament de la industria tèxtil a la nostra comarca. Des de l’embranzida industrial de mitjan s.XIX la dona ha desenvolupat un paper molt important en el món tèxtil. Progressivament el seu treball va anar guanyant terreny i es va convertir en la mà d’obra majoritària del sector.

El preu de la visita és de 5€. Consulteu descomptes.