Inici  /  Novetats   /  Les activitats educatives del Museu del Ter a casa

Les activitats educatives del Museu del Ter a casa

Estem enyorats, perquè l’antiga filatura de can Sanglas és buida quan aquests dies de primavera sol ser un no parar de nois i noies dels centres educatius que ens visiten per alguna de les nostres moltes activitats o projectes educatius.
Sabem que l’experiència “in situ”, el contacte amb el patrimoni cultural i natural viu és difícil de substituir, i és lògic imaginar que no estàvem completament preparats per respondre amb immediatesa i exhaustivitat a aquesta situació.
Tot i això, des del Museu del Ter no volem donar l’esquena al centres, professors i alumnes que cada any confien en nosaltres i hem preparat propostes que es poden fer des de casa per treballar els continguts d’algunes de les nostres visites, tallers o sortides.
Estarem molt contents si aquestes propostes us són d’utilitat i també si decidiu compartir-les amb nosaltres, fent-nos qualsevol tipus de retorn.
Esperem retrobar-nos aviat, i si creieu que us podem ser d’utilitat, encara que sigui a distància, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través de correu electrònic o de les xarxes socials.
#joaprencacasa
#Museusacasa
#UsTrobemAFaltar

AQUESTES SÓN LES ACTIVITATS EDUCATIVES PER FER A CASA