Inici  /  Noticies   /  OFERTA EDUCATIVA DEL MUSEU DEL TER PEL CURS 2014-2015

OFERTA EDUCATIVA DEL MUSEU DEL TER PEL CURS 2014-2015

El Museu del Ter per aquest curs 2014-2015 ofereix a les escoles una oferta variada d’activitats (tallers, visites i sortides) amb l’objectiu de donar a conèixer el riu i posar en valor el seu patrimoni cultural i natural.

A l’amplia oferta que ofereix el museu s’incorpora una novetat per als més petits, es tracta del taller “Feltre: fem teixit sense teixir!” Aquesta nova activitat té com a objectiu que els petits manipulin aigua, sabó i llana per a obtenir feltre. Els nens podran tocar, olorar i diferenciar diferents tipologies de llana i conèixer el seu origen.

Aquest nou taller complementa una oferta educativa formada per 25 activitats, entre tallers, visites i sortides adreçades a tots els nivells educatius. Les activitats van des de posar-se de peus al riu per veure quins animals hi viuen, fer una pesca científica a entrar a un habitatge obrer d’una colònia industrial o veure en funcionament una de les turbines més antigues del Ter.

A la nostra pàgina web trobareu tota la informació detallada. Per a més informació i reserves, poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon: 93 851 51 76, o bé per correu electrònic: [email protected].