Inici  /  Noticies   /  PROPOSTES D’ACTIVITATS PER A SETMANA SANTA

PROPOSTES D’ACTIVITATS PER A SETMANA SANTA

Des de dilluns dia 25 de març fins a dilluns dia 1 d’abril el Museu del Ter romandrà obert tots els dies de 10 a 14h. Al llarg de tots aquests dies farem demostracions de la Turbina Fontaine. Un giny hidràulic de més de 150 anys que, gràcies a la força de l’aigua, posa en marxa màquines del procés de la filatura a través dels embarrats de la fàbrica.

Pels més petits la proposta que fem des del museu és la dels jocs de pistes: el Secret de la Quimeta a l’interior del museu i l’enigma del Ter, un joc exterior que transcórrer pel passeig del Ter. Una manera divertida de conèixer i aprendre aquests dos espais a través del joc.

Des de l’oficina de Turisme ubicada al museu també podeu llogar bicicletes i fer un tomb per la ciutat i el passeig del Ter. Cinc quilometres de recorregut que us permetran conèixer espais tant singulars com la colònia Rusiñol i veure la fauna i flora del riu Ter. Una manera diferent de descobrir Manlleu és a través de l’audioruta. Un passeig conduit per la veu de l’actor manlleuenc Lluís Soler us portarà a descobrir el passeig, el canal, el Baix Vila, la plaça i altres indrets de la ciutat.