Inici  /  Noticies   /  RUTA URBANA GUIADA PER LES CAPELLETES DE MANLLEU

RUTA URBANA GUIADA PER LES CAPELLETES DE MANLLEU

Aquests dies, i fins al 27 d’abril, es pot veure al Museu Industrial del Ter l’exposició temporal “Petits temples, capelletes de carrer. Devoció, festa i veïnat a Manlleu”. Fruit d’aquesta mostra us proposem fer una ruta guiada per les capelletes de carrer més representatives que podem trobar a la façana de molts edificis, especialment del centre històric de Manlleu. El recorregut, amb una durada aproximada de dues hores, té l’inici al Museu Industrial del Ter i transcorre per prop d’una vintena de capelletes que ens permeten explicar el desenvolupament urbà i social de Manlleu. La ruta, que es farà els dissabtes durant els mesos de març i abril, us permetrà conèixer històries al voltant d’aquestes mostres de devoció que formen part de l’entramat urbà i de la història de la ciutat, i que ens parlen dels carrers i de la gent que hi vivia.

Sortida: Museu Industrial del Ter
Arribada: A la cruïlla carrer de la Passió i carrer Sant Martí
Durada: 2 hores
Grups: Els grups seran reduïts d’un màxim de 10