Inici  /  Noticies   /  ÚLTIMS DIES PER VISITAR L’EXPOSICIÓ “DESVETLLEM LA MEMÒRIA DE RODA DE TER” A LA BIBLIOTECA BAC DE RODA

Fins el pròxim 10 de gener, podeu visitar l’exposició de fotografia “Desvetllem la memòria de Roda de Ter” a la biblioteca Bac de Roda.

El taller “Desvetllem la memòria de Roda de Ter” és un taller per recuperar, digitalitzar i documentar fotografies antigues del poble de Roda de Ter. Després de 5 anys de taller, l’ajuntament de Roda de Ter, el Museu Industrial del Ter i tots els participants, podem dir que es disposa d’un fons fotogràfic molt important i ampli. Com cada any, el taller s’acaba amb una exposició on es mostren les fotografies més destacades i significatives que s’han documentat. Cal dir que els propis participants del taller són els que han elaborat l’exposició que s’alberga a la biblioteca Bac de Roda fins el proper 10 de gener.

El Museu Industrial del Ter ha proporcionat el material i el personal necessari per fer possible la digitalització i documentació de les fotografies, però han estat els participants qui han elaborat la mostra de fotografies a la biblioteca Bac de Roda de Roda de Ter.

L’exposició es pot visitar de dilluns a divendres totes les tardes de 15:30 a 20:30, i també els dijous i els dissabtes al matí de 10 a 13:30. No us ho perdeu!